Wednesday, April 20, 2005

Slow service

Ja, det viser sig så, at en af faldgruberne ved en virtuel kaffebar er den ekstremt langsomme service. Det er flere dage siden I bestilte, og har I fået jeres ordrer? Nej!

Nå, men som ejer af dette establissemnet har jeg taget sagen i egen hånd. Håber ikke jeg glemmer nogen... (scroll piger scroll)

____________________________________________________

Til Søs og Mira, I bestilte det samme, så I må deles. Den er selvfølgelig decaf...


____________________________________________________

Til Rikke, dobbelt op på alkoholen - en lækker Irish Coffee, til en lækker vordende mor.


____________________________________________________

Til Gitte, et styks varm kakao...


____________________________________________________

Og til Sille, selvfølgelig serverer vi muffins, 3 stks. til dig... (synes det var passende, da Sillingerne vel ikke skal snydes...)



phew! Det var det ude af verden, vil forsøge at få ansat en hurtigere og mere pligtopfyldende servitrice en af dagene...

8 Comments:

At 8:15 AM, Blogger GitteK said...

Takker mange gange!
Lige hvad min hals og jeg trængte til.... varm universalmedicin

 
At 8:16 AM, Blogger GitteK said...

P.S. har lagt lidt drikkepenge...

 
At 8:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Nøj, hvor ser det dog lækkert ud. Slurp! Her kommer jeg gerne igen :)

 
At 8:27 AM, Blogger Mira said...

iiih tak godt med en kop god kaffe fra morgenstunden :-)

 
At 10:03 AM, Blogger soesterlystig said...

MMM... den bedste latte jeg har smagt til dags dato!
Takker Søs

 
At 11:06 AM, Blogger Amocca said...

hehe - min mand siger han kan se os i sandkassen med vores lyserøde plastic service...

barnlig? hvem? mig?

Amocca

 
At 5:17 PM, Blogger Unknown said...

Altså, det kan godt være jeg ikke sagde det helt tydeligt nok - men jeg vil gerne have kildevand, helst med både isterninger og citronskive... Men måske er service slut for i dag ? ;)
PUK

 
At 5:29 PM, Blogger Amocca said...

utrolig sjusket service.

isvand coming up ....

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger