Monday, April 25, 2005

Party on....

Kaffebaren er lukket i aftenens anledning. Søs har fået en negativ test - og det er (som vi alle ved) noget lort! Og hvis der er noget man har brug for ovenpå en negativ test, ja så er det da, at drikke sig hønefuld i godt selskab - så det skal Søs have lov til - så ligger jeg gerne blog til ;) Her er jo god plads...
Oven i det, fylder Mira jo år, og denne fødselsdag skal da også fejres behørligt (med mere end en gonal F injektion) og fordi jeg er royalist, vil jeg også gerne have lov at skåle på den kommende prins eller prinsesse...(selvom Gitte måske kan have ret i, at det lugter lidt af mangel på kø-kultur) Og sidst men ikke mindst, hvem af os kan sige, at vi ikke har brug for lidt spas og en kæp i øret?



Jeg har derfor pyntet baren lidt med guirlander og lys i dagens "festlige" anledning, og sørme om jeg ikke faldt over et par støvede flasker sprut bagerst i baren, som jeg er sikker på stadig kan drikkes...



Chipsene er måske en anelse tørre, men de er salte og der er masser af dem, ja, vi ligger desværre kun inde med den ene slags, så vil I have andre må I selv medbringe...


Så nyd festen, og skåååååååål piger!

20 Comments:

At 8:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Eh, hvor hyggeligt! Jeg skåler gerne for os alle, bare jeg må slippe for kongehuset - og det skyldes ikke misundelse, men at jeg er en af landet meget få republikanere :-)

Jeg tager en af de stive med lakridssmag, tak

 
At 8:48 PM, Blogger soesterlystig said...

Super hyggeligt i kaffebaren i aften... Jeg snupper lige en drink til og skåler også gerne for det kongelige afkom, selvom jeg synes de valgte en dårlig dag til annonceringen:-) Men pyt med det for nu er der feeeeeest! skål!

 
At 9:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg synes at HKH Mary har valgt et dårligt tidspunkt at have termin.

Men skååååål igen!

Jeg er ved at blive sindsyg af alle de papirer jeg skal lave. Nu spilder I ikke på dem!

Og så lidt festmusik:
Om lidt Feel og Så længe jeg lever

 
At 9:12 PM, Blogger HBT said...

Fed fest - Rikke jeg er VILD med musikken - sidder her og klukker - troede jeg skulle høre Robbie Willianm med Feel - men nej han hedder sørme Jørgen Lysemose.

Herlig aften her i blogworld.

 
At 9:27 PM, Blogger soesterlystig said...

Så længe jeg leeeeeever... (skrååål)... Ups sorry Rikke jeg tørrer det af igen, det lover jeg. Var det noget vigtigt? Det var ikke noget vigtigt vel? Wooohooo... så længe jeg leeeever....

 
At 9:37 PM, Blogger Amocca said...

hihihi.... jeg bliver altid lidt fniset når jeg drikker sprut...

Skal nok passe på dine papirer Rikke, hihihi... ups! nej, det var bare en lille plet ... og vodka pletter ikke...

skååål piger

Amocca

 
At 9:43 PM, Blogger GitteK said...

Hehe... det er da sjawt det her!

Sidder ligeså stille med en drink (aner ikke hvad der er i, for jeg "må" jo ikke drikke) og drikker mig mod til en tale!

 
At 8:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Holder I ud endnu, tøser?

 
At 9:01 AM, Blogger soesterlystig said...

Uuuuh... er lige vågnet av mit hoved... jeg gik vidst kold. Er der nogen der har en cola?

 
At 9:10 AM, Blogger Mira said...

Feeed fest Amocca!!!!

Ingen tømmermænd, herligt!!!

 
At 9:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har sgu fået et forkølelsessår! Så er der vist blevet drukket en anelse for meget.

Tak for en fin fest :-)

(Hvor gamle er det nu lige vi er?)

 
At 9:41 AM, Blogger soesterlystig said...

Ca. samme alder som Britney... he.. var det ikke 12 du sagde Amocca? Men det må vi også gerne, vi har jo ingen børn. Det bedste ved virtuelle fester, er at tømmermændene også er virtuelle og de moralske tømmermænd - de eksisterer slet ikke. Perfekt! Tak for logi Amocca - lad os endelig gøre det igen.... Før vi bliver for gamle;-)

 
At 10:11 AM, Blogger GitteK said...

Tror altså nok at Britney er 12 OG ET HALVT!!!

men lad nu det ligge...lad os endelig feste en gang igen, jeg faldt vist i søvn inden jeg blev modig nok til at holde tale ;o(

 
At 10:15 AM, Blogger Spirren said...

Hmn vidste ikke her var fest. Men larmen gjorde mig nysgerrig.
Og her står jeg så midt i lokalet.
Godt nok siger i, at det var igår i festede.
Men hvad er her sket. Her ligger sprutflasker over det hele, musikken kører på fulde drøn, hbt sidder og kalder på "Robbie" , Mira er frisk som en ørn (hvordan gør du det Mira efter en sen nattefest), Gitte sidder og retter i sin tale, Sille leder efter chipsne, Rikke sover ovenpå en bunke papir, Amocca sover også i baren endda og Søs er faldet i søvn igen med en cola ved sin side.

Det ser ud som en rigtig underholdende fest.
Øv noget lort,lige i den her situation, at jeg har et arbejde, der er i døgnregi. Så misser man jo de fede fester.
Og jeg har bare så MEGET brug for at drikke mig væk fra virkeligheden bare for en kort stund.

Hmn er I friske tøser......

 
At 10:43 AM, Blogger soesterlystig said...

M.S. hvor bor du? Rikke og jeg er ved at aftale et møde...
Søs

 
At 5:15 PM, Blogger HBT said...

Ja tak for festen i går - jeg havde heller ikke tømmermænd eftersom jeg kun drak noget uden alkohol.

Det var hyggeligt ;-)

 
At 9:59 AM, Blogger soesterlystig said...

Amocca - pigen er du ok? Tog festen hårdt på dig?
Knus Søs

 
At 1:08 PM, Blogger Amocca said...

Puha som her ser ud... det er vist ved at være tid til en grundig rengøring, så vi kan komme igang med nye mere interessante ting...

Amocca - med kost og spand

 
At 5:27 PM, Blogger Unknown said...

Tak for en skøn fest - jeg ville gerne komme forbi og give en hånd med oprydningen - men jeg er blevet forfærdeligt forkølet. Hvem var det også der insisterede på at det vindue skulle være åbent?
Håber ikke det er så slemt at du ikke tør invitere os igen, Amocca?
PUK

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Puh, her lugter! Trænger her ikke til at blive luftet ud???

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger