Sunday, November 14, 2004

Lidt mere ovenpå igen

Nu har jeg været hjemme i 2 dage og jeg har det meget bedre end jeg havde fredag. Både fysisk og psykisk.

Og det skal jo også nævnes at der var gode ting ved operationen. De fandt ingen endometriose derinde, der var heller ingen cyster at se og både æggestokke og livmoder så rigtigt fine ud.
Det glemte jeg vist at nævne i mit sidste indlæg - fordi jeg var ret ked af resultatet...

Idag har min veninde, hendes mand og deres lille datter været her, og mine bedsteforældre kommer her til aften. Det er dejligt at få besøg når man ligger her på sofaen og har lidt ondt af sig selv :-)

Lige et billede af min "niece" og mig på sofaen.

Labels:

3 Comments:

At 6:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej søde ven

Jeg forstår godt at du er ked at det med dine æggeledere - det er jo det samme jeg nok står overfor. Vi må bare huske på en ting: Man kan med stor sandsynlighed ikke blive gravid med væskefyldte æggeledere, så det gør ikke nogen forskel om de er der eller ej, når vi taler naturlig graviditet.

De andre ting er da rigtigt gode oplysninger. Jeg er skrækslagen for at de finder endo hos mig. Spørg mig ikke hvorfor, jeg synes at det er så slemt.

Hvis du har brug for en skulder til hyle ved, ved du hvor jeg 'bor'

Knus RikkeS

 
At 2:11 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Anna. Jeg kan godt forstå det er hårdt for dig at acceptere udfaldet af operationen, specielt når man ikke ved hvad lægerne har tænkt sig at gøre inden man får narkosen, det må ikke være rart. Men nu er det værste overstået, der er selvfølgelig stadig nogen tålmodighedsprøvelser i skal igennem, men i er jo ved at være seje, og der er igen grund til ikke at være optimistisk, nåt alt andet ser fint ud "derinde".

Jeg tænker på dig og krydser fingre for dig.

Kærlig hilsen Christina.

 
At 5:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca.

Tak for dine smukke ord om mine børn - stort som de små!
Ja vores Amalie er bare dejlig og Mathias og Simon fik en alt for tidlig start og slut på livet - det gør stadig ondt at tænke på selvom jeg for det meste har accepteret at sådan var deres - og vores - skæbne!

Vores Lille Stjernebarnsside er jo ikke den mest opmundtrende læsning når man er i fertilitetssbehandling, da den jo desværre ikke ender lykkeligt i behandlingsøjemed. Men den rummer på mange tanker og oplevelser behandlingen igennem!

Jeg har læst dine hilsener til Rikke - og jeg har også været inde på din side før, men jeg har bare ikke haft det store overskud til at få skrevet!
Jeg synes at du har en fin side og jeg ønsker dig og din mand og jeres kommende barn - for det x'er vi lige fingre for at det snart kommer - alt held og lykke fremover!

Må jeg linke til din blog???

Knus fra Mette

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger