Friday, November 12, 2004

Operationen overstået

Så er jeg kommet hjem igen fra hospitalet efter overstået operation. Og det var desværre med det resultat at jeg ikke længere har nogle æggeledere, da de begge var deforme og havde væskefyldte udposninger...

Jeg har det ikke specielt godt - har det som om en eller anden kørte mig ned med en truck og derefter valgte at parkere selvsamme truck henover min maveregion. Men det bliver jo bedre ligeså stille. Det er allerede bedre nu end det var i går. Oven i er jeg ret ked af resultatet... men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Den 1. december skal vi mødes med lægen fra fertilitetsklinikken, for at høre hvad vores videre forløb skal være efter operationen, men der er jo ikke meget at snakke om. Vi har ikke andre muligheder end IVF.

Nå, men det var nu rart at få det overstået og det er også rart at være hjemme på sofaen istedetfor på hospitalet.

Labels:

1 Comments:

At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca.

Jeg kan godt forstå at er ked af at skille dig af med dine æggeledere. Det er ikke rart når der er en del af kroppen, der driller og viser sig at være syge.
Håber at du kommer ovenpå hurtigt igen og at I kommer igang med IVF inden længe.

Mange tanker fra Maggie.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger