Tuesday, January 15, 2008

These boots are made for walking lying in

Snowie er gravid, det er vist ingen hemmelighed, selvom hun vist egentlig ikke rigtigt skriver så meget om det (eller noget som helst andet) på sin blog, men det er hun altså.

Jeg skal være den første til at indrømme, at hvor meget jeg end elsker sne-pigen, og hvor meget jeg end under hende, og alle andre bibbere, at blive gravide, så er jeg bare pissedårlig til at håndtere graviditeter...

Babyer og børn er jeg fino med. Ingen kvaler der. Barnevogne, klapvogne, bleer og fedtede små hænder: no problemo. Men gravide maver.... puuuha! Det har jeg det svært med...

Men jeg er glad på hendes vegne alligevel, på trods af alt, og i et forsøg på at vise det har jeg kreeret nedenstående sæt babybooties til snebarnet.


Mine håndarbejdsmæssige evner kan ligge på et meget lille sted, så det er faktisk ret utroligt, at jeg har kreeret disse, så ros til mig for det... Og det er jo tanken og ikke udseendet på gaven der tæller, ikke sandt?

Jeg forventer selvfølgelig både klapsalver og rygklap over min utrolige overskudsagtige opførsel her... så sæt endelig i gang med det samme...

og ps: Ssssh! Ikke sige det til hende, for hun får dem først med posten imorgen ;)

11 Comments:

At 10:36 PM, Blogger knockmeup said...

What??? Det var sgu da gode nyheder. Det var sgu da rigtig gode nyheder. Kærligt tillykke til Snowie. Også med de smukke, økologisk udseende baby-sko

 
At 9:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Nej, hvor er de søde! Og hvor er du sød *snøft*

Rygklap og klapsalver herfra over, at du er så skøn en kvinde og sød veninde.

Knus Tina

PS: Nu har Snowie opdaget indlægget, så nu må vi ikke håbe, at de bliver væk i posten!!!

 
At 9:32 AM, Anonymous Anonymous said...

HEy Amocca hvor er det da bare nogle nusser små futter du har lavet der :-)

Sender dig en masse klapsavler og rygklaps fra stouby.

Knuzz Linda

 
At 10:39 AM, Blogger Amor said...

Ååååårh hvor er de skønne!
masser af klappende rygsalver herfra!

 
At 1:32 PM, Blogger Sechen said...

klapklapklapklap (det var til ryggen) - hvor er de fiiiine. Og jeg synes faktisk det er ret overskudsagtigt. Jeg har nemlig også selv liiiidt svært ved de der maver, der. Men egentlig mest når det er ikke-BiBere. SÅ stor er jeg nemlig :-)

 
At 2:41 PM, Anonymous Anonymous said...

*Vrææææææl*

... ååååh jeg glæder mig, til posten kommer!!

Du aner ikke, hvor glad jeg er for din fiiiine gestus :-)

Af engle, elge og hjertet tak!

Kram fra Snow

 
At 8:03 PM, Blogger Maomis said...

Tillykke til Snowie og til dig med kreationen. Jeg er helt misundelig – både på futterne og Snowie. Jeg synes det er helt ok at være misundelig, så længe man samtidig er glad på andres vegne – og det er jeg!

 
At 1:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke til Snowie - hvor er jeg glad for at høre det!

Ultrafine små støvler... dem har du nørklet godt :-)

 
At 3:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Tak for tillykkerne i øvrigt... Jeg er egentlig ved at være "en hel del" gravid efterhånden (levering til april), har bare ikke fået det brølt ud :-)

... og støvlerne er super-fine i virkeligheden også!

 
At 4:49 AM, Anonymous Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your amocca.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

 
At 9:23 PM, Blogger Tina Petersen said...

Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, skal du kontakte doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +2347013499818 og også kontakte doktor Zuzu på Viber via +2347013499818

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger